O conto viaxeiro é a oportunidade de converternos en autores e autoras dunha historia colectiva.
Durante a hora e media que dura cada sesión, os nenos e nenas dun grupo-aula traballan sobre os diferentes elementos dun conto e constrúen o textos e as ilustracións dunha historia que van medrando en cada nova sesión. Ao remate do itinerario temos un conto de autoría colectiva e durante o traxecto vaise dando conta do avance no blog da actividade.
Cada participante recibe o seu exemplar en papel e a versión dixital do libro está dispoñible para todos e todas no blog. Alí tamén se poden ver todas as ilustracións creadas polos nenos e nenas, imaxes de cada sesión e un vídeo onde se narra a historia que elaboraron.
Cada sesión é autónoma e inclúe contidos relacionados coa tradición literaria oral e escrita e coa nosa contorna cultural e natural.
Desde o Departamento de Lingua enviamos aos centros o aviso da convocatoria, cun calendario inicial de sesións dentro das cales cada centro solicita o(s) día(s) preferidos e o horario máis acaído. Unha vez recibidas as inscricións distribúense as sesións segundo a orde de chegada das solicitudes e procurando encaixalas coas preferencias que sinalen e co obxectivo de chegar ao máximo de centros.
O calendario resultante envíase de novo aos centros para confirmar a realización das sesións.
Grupos-aula de 1º a 4º de educación primaria (segundo cada convocatoria)
Conto viaxeiro 2012. "Pepe Roque"
Conto viaxeiro 2013. "O segredo das pombas da catedral"
Conto viaxeiro 2014. "Adán e o tesouro"
Conto viaxeiro 2015, "Liorta na horta"
Conto viaxeiro 2016. "Papelín Papelón"
Conto viaxeiro 2018. "Rosa. Un corazón de vento"
Conto viaxeiro 2019. "O misterio de Orodipel"
Novas
Sesións do Conto viaxeiro 2019
O misterio de Orodipel, novo conto viaxero 2019